Feedback geven en Aanspreken
Geef feedback die mensen verder helpt
Na deze training:
- Geef jij feedback die de ander aanzet tot actie
- Begrijpt je gesprekspartner jouw feedback
- Kan je aanspreken zonder te kwetsen
Resultaat
Na deze training
- Geef jij feedback die de ander aanzet tot actie
- Is jouw gesprekspartner blij met jouw feedback
- Kan je aanspreken zonder te kwetsen
- Beheers je verschillende technieken om feedback duidelijk te structureren en over te brengen
Waarom aan de slag met Feedback geven en Aanspreken?
Feedback krijgen is voor iedereen waardevol. Door inzicht te krijgen in hoe anderen jouw ervaren kan je je communicatie en daarmee je samenwerkingen verbeteren. Je ontdekt dat jouw beleving van bepaalde gebeurtenissen kan verschillen van die van je collega en daar leer je van. Daarom is het belangrijk dat als je feedback geeft, dat die ook echt aankomt. Het moet begrijpelijk, duidelijk en eerlijk zijn maar de ander niet kwetsen. Zo vormt feedback een echte meerwaarde voor elke
Pas je training direct toe
op je eigen organisatie of team
Na de training ontvangt elke deelnemer tips en tools om de training direct toe te kunnen passen in je eigen organisatie of team.
Doelgroep
De training is ontworpen voor elke professional die wel eens feedback wil geven. Of je nou in de zorg, het bedrijfsleven, het onderwijs of bij de overheid werkt. Ook voor leidinggevenden is deze training bijzonder geschikt.
Herken je je in één of meerdere van de volgende situaties?
- Als je feedback geeft vatten mensen dat vaak persoonlijk op
- Je weet niet hoe je feedback goed moet structureren
- Die dominante collega aanspreken op gedrag is spannend
- Je bent bang dat als je feedback geeft het de sfeer of de samenwerking verpest
- Er wordt niks met jouw feedback gedaan
- Je vindt het lastig om een waarneming in plaats van je mening te delen
Programma
De training bestaat uit korte theorieblokken afgewisseld met uitgebreide oefenvormen waarin de cursisten ook veel leren van anderen en het geven van feedback. Er is veel aandacht voor persoonlijke leerdoelstellingen en het credo is: “leren door te ervaren”.
Voor de training:
Om goed voorbereid aan de training te beginnen vragen doe je eerst een online intake.
9.30 Start training
- Wat is feedback en wat is aanspreken?
- Wat maakt feedback geven en aanspreken lastig?
- De 4 G’s
Luxe Lunch
- Gedrag en effect
- Ruimte nemen, geven en delen
- Oefenen met acteur
17.00 Einde training
Meer informatie
over de training Feedback geven en Aanspreken?
In onze brochure gaan we in detail in op alles wat je wil weten.
Gemiddelde beoordeling van 9,5
We zijn trots op onze ervaringen
Onze cursisten geven aan dat ze veel geleerd hebben tijdens deze training. De training wordt gezien als een prettige manier en omgeving om aan spreekvaardigheden te werken. Het veel oefenen samen met gelijkgezinde cursisten wordt ervaren als prettig en inspirerend.
Voor je organisatie
Incompany trainingen
We stellen voor jouw team de training samen die écht past bij jullie leerbehoefte. We geven eerlijke feedback en helpen jullie verder met uitvoerbare, praktisch tools. Je leert elkaar beter kennen en ontdekt waar jullie communicatie nog dat stapje beter kan.
Interesse in de training Feedback Geven en Aanspreken?
vraag een offerte aan
Dit is een verdiepingstraining waarvoor een kerntraining in de meeste gevallen aanbevolen is. We nemen contact op om jouw persoonlijke situatie te bespreken
Leuk dat je je aanmeldt voor een training!
Vul je nog even je gegevens in?
Om je op de wachtlijst te plaatsen hebben deze gegevens van je nodig
Leuk dat je een optie neemt op een training!
Vul je nog even je gegevens in?
Na deze training
- Geef jij feedback die de ander aanzet tot actie
- Begrijpt je gesprekspartner jouw feedback
- Kan je aanspreken zonder te kwetsen
Advies nodig? Bel 020 785 65 30
Waarom kiezen voor een training van Spraakwater?
- Kleine groepen
- Veel oefenen
- Relevante theorie
- Persoonlijke feedback
- Hoog gewaardeerde trainers