slider2

Je wilt een effectief trainings- of opleidingsprogramma opzetten, zodat jouw afdeling nog klantgerichter gaat werken of zodat het salesteam nóg meer omzet binnenhaalt. Dit versterkt het positieve imago en de marktpositie van de organisatie, want klanten die fan van je zijn, blijven terugkomen en bevelen de organisatie van harte aan!

Herken je dit?
Na een gedegen analyse heb je voldoende signalen ontvangen waaruit blijkt dat het nóg beter kan. De verkoopresultaten staan onder druk en de interne samenwerking verloopt soms stroef. De concurrentie heeft zijn aanbod aangescherpt en klanten zijn veeleisender geworden. Je streeft ernaar dat alle teams beter samenwerken en dat klantverwachtingen worden overtroffen.

Incompany maatwerk (voor bijvoorbeeld een salestraining)
Een nieuwe aanpak implementeren gaat niet vanzelf. Je weet als geen ander dat een échte verandering veel aandacht, tijd en energie vergt. Een tactische introductie is gewenst en de deelnemers moeten de voordelen van de nieuwe werkwijze zelf ervaren. 

Interessante artikelen:
1) 10 tips om de betrokkenheid van deelnemers te vergroten
2) Communicatie bij veranderingen


Intake gesprek
Met maximaal 8 deelnemers per groep geven we invulling aan onderstaande vragen:

1) Wat zijn de commerciële ambities: conversies, bezoekafspraken, doorlooptijden, omzettargets?
2) Wat moeten deelnemers ná de training: weten over sales, vinden van klanten en doen tijdens gesprekken?
3) Hoe gaan we deelnemers activeren, motiveren en committeren om individuele leerdoelen te realiseren?
4) Op welke wijze gaan we experimenteren, oefenen en trainen met het overtreffen van klantverwachtingen?
5) Hoe meten we de vooruitgang en versterken we ook na het traject het potentieel?

Ja, ik ontvang graag meer informatie!

Volledige naam
Please type your full name.

E-mail
Invalid email address.

Mobiele nummer
Invalid Input

Organisatie
Invalid Input

Mijn verzoek gaat over
Invalid Input

Mijn vraag
Invalid Input

Code
Code
Refresh Invalid Input